Jagger Eaton's Mega Life Alaskan Adventures
S1, E4: Jagger believes life's an adventure, so he's flying to meet up with Snowboarder Hana Beaman in the last frontier – Alaska for some Heli Snowboarding. He'll also train with dog musher Dallas Seavey and his 88 dogs.