S5, E2: Eric Adjepong invites all-star Chopped judges Maneet Chauhan, Scott Conant and Marcus Samuelsson to try to take down Alex Guarnaschelli, using some of the most difficult ingredients yet. Antonia Lofaso and Jonathon Sawyer judge this historic battle.