Alex vs Shellfish
S1, E1: Host Eric Adjepong welcomes three talented shellfish experts from Louisiana, Maine and Hawaii to challenge Chef Alex Guarnaschelli in two intense rounds of cooking. First, the chefs seal their fate by choosing the ingredients they and Alex will cook with.