Alexander the Great
S1, E1: The greatest conqueror and general in history, Alexander the Great of Macedon built one of the largest empires ever seen in just 13 years. But as he continues to push east, Alexander not only has to contend with an increasingly powerful enemy, but also the loyalty of his men, and his own growing dark side.