All In with Jackson and Ajnai
S1, E2: Fun is in the forecast when Cam meets future weatherman Jackson and gets some tips from meteorologist Jackie Johnson. Then Cam will shoot some hoops with a girl named Ajnai and Hall of fame WNBA star Lisa Leslie.