All In With Cam Newton All In with Ryan and Elisabeth
S1, E20: Abracadabra! Cam's got something up his sleeve for Ryan, who makes some magic with the legendary David Copperfield. Then it's time for Cam to brush up on his art skills with Elisabeth, a painter ready to create her masterpiece.