Сезон 6, серия 11: A famous cardiothoracic surgeon – who happens to be Dr. Yamada’s mentor – comes into Chastain after experiencing heart pain. Meanwhile, Kit breaks the news that the ER will no longer be accepting trauma patients due to budget cuts, and Devon and Conrad help treat a confused woman.