All is Fair in Gypsy War
Сезон 1, серия 6: Tensions are high when Nettie, Kayla and Mellie get into a raging fight just before Mellie's baby shower celebration. With the date of her prison sentence looming, Mellie has a lot of decisions to make regarding Robbie, her baby, and her future.