All Our Eggs in One Basket
시즌 1, 에피소드 2: Nate and Lauren continue their IVF journey. Lauren starts hormone injections to prepare for egg retrieval surgery. Nate worries when the procedure takes longer than expected. Lauren signs Juniper up for ballet class, but fears her baby will be bullied.