Little Life on the Prairie
Nate and Lauren Webnar, and their 4 year-old daughter Juniper, are former city folk making a fresh start in Chino Valley Arizona. Having experienced an idyllic life in rural Wisconsin, Nate is eager to try his own hand in farming for a simpler life for his family.