All That Glitters is Goldfish
Сезон 1, серия 1: In the Recreate Challenge, the Rewrappers must take on the snack that's always happy to see you -- the Pepperidge Farm Cheddar Goldfish. In the Innovate Challenge, one contestant creates a Cheddar Goldfish-Stuffed Lobster.