Rewrapped
All That Glitters is Goldfish
In the Recreate Challenge, the Rewrappers must take on the snack that's always happy to see you -- the Pepperidge Farm Cheddar Goldfish. In the Innovate Challenge, one contestant creates a Cheddar Goldfish-Stuffed Lobster.
In the Recreate Challenge, the competitors do their best to craft a stellar imitation of the Hostess CupCake. In the Innovate Challenge, a competitor goes for the win with a wildly imaginative CupCake Chicken Mole.