All That Impedes Thee from the Golden Round
S1, E1: Released from a three-year stint in prison, Ted West learns that a member of his former gang might be a snitch and that Lefty has taken over the leadership role. Unhappy with how Rita and Wolf have been treated, Ted sets about putting things right.