All Things Are Possible
S1, E2: As the 4400 become even more disenchanted with their accommodations, new rules have everyone on edge. Andre (TL Thompson) and LaDonna (Khaila Johnson) help Claudette (Jaye Ladymore) push her new-found ability to new limits. Keisha (Ireon Roach) and Jharrell (Joseph David-Jones) explore a way to ease the tension for a small group of the returned and Shanice (Brittany Adebumola) gets an unexpected visitor. Meanwhile, Rev (Derrick A. King) begins to believe he may be part of a higher calling, but what will that mean for the rest of the 4400?