Allegiance
S12, E14: Erin and Anthony team up with Erin's nephew, police officer Joe Hill, to course-correct a trial when Joe becomes aware of witness tampering. Also Baez forces Danny to help her find the killer of her favorite TV personality; a seemingly random shooting at police Lt. Raymond Moretti's home leads Frank to investigate who in the officer's family has criminal ties; and as Eddie works an SVU case, she questions her decision to become a police sergeant.