Allison from Palmdale
S2, E4: A software glitch causes Cameron to forget who she is and she goes missing from the Connors. Taken in by a street kid named Jody, (guest star Leah Pipes - "Life Is Wild," "The Ghost Whisperer"), Cameron and Jody end up at a halfway house. There, Cameron meets with a social worker who uncovers some of Cameron's distant memories. Meanwhile, Catherine Weaver meets with Agent Ellison to discuss his future at Zeira Corp, and Ellison does some digging into Weaver's past.