Alyssa/Rebekah
S1, E6: The scary picture painted of Alyssa's dad is of a drug addicted, alcoholic monster but Alyssa is determined to find him anyway . After her mother's betrayal leaves Rebekah shell-shocked, she enlists a private investigator to track down her father.