Finding My Father
Alexandra wants to find her father before going through with gender reassignment surgery, but will she still want to meet him when she finds out he's in jail? Meanwhile, Alec fears that his father's new family will reject him.
Kari's father turned his back on her before she was even born. She's afraid he'll do it again, but she takes her chances and tries to find him. Meanwhile, TV reporter Angie uses social media in hopes of finding the road that leads to her father.
In order to find her father, Blake must confront the drug-addicted mother that abandoned her as a child. Justin, who's faced rejection from family and friends because of his bisexuality, hopes to find acceptance by finding his father.
The scary picture painted of Alyssa's dad is of a drug addicted, alcoholic monster but Alyssa is determined to find him anyway . After her mother's betrayal leaves Rebekah shell-shocked, she enlists a private investigator to track down her father.