Welcome to Myrtle Manor
In the wake of Taylor and Jessica's split, tensions are at an all-time high in Myrtle Manor. Lindsey butts heads with Amanda throwing the Wiener Girls into turmoil. Meanwhile, after her cat suddenly falls ill the community shows their support for Anne.
With Cecil on vaction, Becky takes a mental vacation of her own. Will Bandit take advantage, slipping out of the park without paying rent? And when Chelsey comes to Jared's aid after a motorcycle crash, will their relationship motor into high gear?