Player Gets Played
Face the Music
Emily’s given her love to her R&B singing boyfriend, Elijah, but when she learns he’s sung his way into the hearts of two other women, fireworks fly.
Changing His Tune
Fatiah's crazy about her music producer boyfriend Justin. But when she discovers that he’s also dating three of his Instagram followers, including a mutual friend from grade school, these wronged women band together to take him down.
Nyira's lifelong friendship with Mike has blossomed into a full-on relationship, but when she finds out that he's juggling two other girlfriends, the women decide to show him a movie he’ll never forget.
Nikhol and Keenyn are a fashion-loving couple with a seemingly bright future. But when Nikhol learns that her man is trolling for dates on a hook-up site and has relationships with at least two other women, the women join forces and fashion a trap!