Amber Alert
S1, E3: On March 14, 2017, Amanda Mangas is found with a single gunshot wound to her chest. She tells police that her baby son, Winston, has been kidnapped before dying from her wounds. This leads to a 3 state Amber Alert in the hunt to save Winston.