Before I Die
This series highlights courageous victims of brutal crimes who garnered the strength to communicate the evidence needed to catch their killers while in their final moments on earth.
In the Line of Duty
January 28, 1986, Deputy Floyd Moore is locking up. He sees a man acting suspiciously. Floyd calls for back-up. It arrives in 2 mins, but Floyd is shot in the head. The man's ID is found hidden in Floyd's pocket. The hunt is on to catch the killer.
On March 14, 2017, Amanda Mangas is found with a single gunshot wound to her chest. She tells police that her baby son, Winston, has been kidnapped before dying from her wounds. This leads to a 3 state Amber Alert in the hunt to save Winston.