Tell Me How I Died
Forensic pathologists work closely with investigators to crack highly questionable cases, using the autopsy and clues from the victim's own body.
Over the Edge
When a witness sees a nightclub owner jump to his death from his fifth floor condo, the case is seemingly open and shut; that is until Dr. Jennifer Nara's autopsy reveals shocking new evidence. Could this be a tragic accident, a suicide, or something far more sinister?