Tell Me How I Died Over the Edge
S1, E5: When a witness sees a nightclub owner jump to his death from his fifth floor condo, the case is seemingly open and shut; that is until Dr. Jennifer Nara's autopsy reveals shocking new evidence. Could this be a tragic accident, a suicide, or something far more sinister?