Amber Guyger
Сезон 1, серия 2: When an off-duty Dallas police officer shoots a man in his own apartment, the jury will have to decide if it was murder or a tragic mistake. Amber Guyger takes the stand in her own defense to convince the jury not to lock her away for up to 99 years.