Ambergris
S4, E18: Gene, Louise, and Tina discover a seaweed-covered object at the beach that turns out to be a large hunk of Ambergris - an extremely valuable, but illegal, by-product of whale poop that is used in high-end perfumes. But Louise tries to cheat Gene and Tina out of the profit she hopes to make by selling the treasure on the black market. Meanwhile, Bob and Linda deal with their psychologically unstable landlord who is building them a new bathroom.