American Nightmare: The Lindbergh Kidnapping
S1, E6: Delve into one of the best-known and most debated murder cases in American history. Richard Hauptmann—dubbed “the most hated man in the world”—was executed for kidnapping and killing aviator Charles Lindbergh’s baby, but did he act alone? Who received the ransom money? What exactly happened in 1932?