Delve into some of the most infamous, ghastly, and mysterious crimes of the last hundred-odd years. Taught by Professor Richard B. Spence of the University of Idaho, this enthralling course gives you a dozen case studies of murders most foul. From an intriguing Irish domestic murder to a world-shaking political assassination, survey some of the most heinous crimes in modern history.