Three Serial Killers of Weimar Germany
S1, E5: Weimar Republic Germany is a wrenching period to read about: a failed state, a political and economic roller coaster, and a psychologically traumatized era suffering a plague of madmen, sex fiends, and serial killers. Here, you will survey three Weimar-era murder cases: the sadistic Peter Kürten, the “butcher” Fritz Haarmann, and the unsolved Hinterkaifeck Murders.