The Deadly Irish Fairy Tale of 1895
S1, E2: The ghastly murder of Bridget Cleary in turn-of-the-century Ireland takes us into the mystery of human psychology. On the surface, it seems her husband, Michael, murdered her because he believed she was a “changeling” fairy in disguise. Could he really have believed that? Was he mad? Why else could have driven this murder?