Amnesia Appetizers
S7, E5: Lisa Vanderpump and Kyle talk female rejuvenation with a plastic surgeon, while Lisa Rinna and Erika meet Eden, daughter of hairstyling icon Vidal Sassoon. Dorit hosts a dinner party where she and her husband PK question Lisa Rinna and Eileen’s grieving decisions. When confronted, Dorit remembers nothing, leading to flared tensions at a luncheon at Camille Grammer's house.