An Anxious Aunt
Сезон 1, серия 1: Disillusioned with her work at MI6, spy Sylvia Fox travels to Italy for the wedding of her niece. Although her relationship with her sister, Isabel, is troubled, Sylvia is welcomed warmly by her family. But when the groom goes missing, leaving a dead woman behind, Sylvia feels compelled to investigate. The trail leads her from an empty pizza box and stolen children’s book to a deadly showdown.