An Elephant Never Suspects
S2, E10: The Rescue Rangers are visiting their friend Elliott, a cute baby elephant at the local zoo, when they learn that somebody is stealing the peanut supplies. When the Rangers investigate, Chip and Dale get accused of the crime. The Rangers find an underground tunnel and discover that the real culprits are a pair of homesick Pandas, Ming-Ting and Ting-a-Ling, who hope to tunnel back to China in their homemade digging machine powered by peanut oil.