An Encounter with Destiny
S1, E2: Xin discovers Ying Zheng, the young King of Qin, who's fleeing his half-brother's uprising. But when Piao's killer arrives to murder Ying Zheng, Xin, who's learned that Piao died serving as Zheng's stand-in, must decide which to help and which to kill.