An Eternity of Misery
시즌 8, 에피소드 4: Damon's new mission takes him to Texas, where he has a violent run-in with Peter Maxwell; Stefan and Alaric team up and find the origins of the force they're up against; Matt is back in the fray after his past and present collide in a surprising way.