An Unfamiliar Forest
S1, E1: Kenichi, a single man close to 40, suddenly finds himself standing in the woods of another world. After realizing his Skill lets him use the major online retailer "Shangri-La" from his original world, he exchanges items from this new world for money and purchases various products to survive outdoors. However, his life is soon thrown in peril as he finds himself surrounded by monsters.