Babylon 5 And All My Dreams, Torn Asunder
S5, E16: Sheridan announces the Centauris' guilt. After a boycott is issued against them, they recede from the alliance and threaten to use force. Londo finds trouble when he returns home with G'Kar. Garibaldi takes on an awesome responsibility.