And Hell Itself My Only Foe
Сезон 2, серия 9: Back in London, Vanessa and Ethan learn that Sir Malcolm is in danger. Desperate to save him, Vanessa goes alone to battle Evelyn. Ethan heads out to Evelyn’s mansion with Frankenstein, Sembene and Lyle. Lily reveals her true self to Dorian.