And So It Begins
Сезон 1, серия 11: When Vi's ex-husband is accused of medical malpractice, Jamie works to clear his name, only to find out that a relationship with a former patient could put his entire career at risk. Meanwhile, jury selection in Lee Anne's case is complicated by a possible planted juror. Also, the love triangle between Jamie, Roy and Preston gets even hotter.