And The Law Won
S4, E2: Amidst staff and budget cuts at the firm, Will tries to help by turning down a low settlement offer in his first case back from suspension. Meanwhile, Alicia unexpectedly aids Peter's campaign. Maura Tierney and Nathan Lane guest star.