And the Two Openings: Part One
시즌 6, 에피소드 1: Max and Caroline, now part-owners of the diner, put the finishing touches on their Dessert Bar. Max deals with her breakup with Randy, and Sophie and Oleg prepare for their baby. The Dessert Bar’s grand opening conflicts with the birth of Sophie’s child, and Max and Caroline realize they didn’t secure a liquor license for their new venue.