And the Wrath of Chaos
시즌 3, 에피소드 10: The Librarians' two-front battle comes to a head when the Library is simultaneously infiltrated by DOSA and Apep. Flynn, Baird, Stone, Cassandra, Ezekiel and Jenkins must all put aside their differences in an attempt to save the Library, the world and themselves.