And Then There Were None & Take Your Cat to Work Day
S4, E3: When the gang agree to build a cardboard box fort in the park, will Grumpy's new video game lure them away from the task at hand? When Bonnie B gets locked in the control room during a tour of the news studio, can the gang step up and present the news in her place?