And Those We've Left Behind
S4, E6: The Fringe team must find the pattern between tragic time loop anomalies. As the investigation unfolds, Raymond (Stephen Root), an electrical engineer, and his wife Kate (Romy Rosemont), a professor of theoretical physics, enter the picture and time becomes a matter of life and death.