S1, E4: The team of Alphas, including new member Hicks (Warren Christie), relocates to new offices in Queens after the attack on Dr. Rosen's (David Strathairn) life. While adjusting to their new surroundings the team investigates a series of violent public riots that are breaking out on the east coast. The only connection between the riots is a runaway teen, an Alpha, who overproduces certain pheromones that causes people nearby to become violent. Rosen's team must find a way to stop this Alpha without losing control themselves.