Animator/Annihilator
S1, E7: Tensions run high between Lisa and Alvey after Christina shows up at Navy St. Garo tries to find out how Ryan's training is coming along. Jay, building off the recent win, asks Garo to give him a chance. Christina wrestles with her emotions.