Annabelle
T6, E5: A circus act passes through Walnut Grove, and Nels Oleson is horrified when he spots his estranged sister Annabelle as "the fat lady". Embarrassed by her physical appearance, Nels denies any relation to her. Meanwhile, Laura is unhappy when Almanzo begins dating a rude young woman named Christy.