Anniversary
S4, E4: Space Ghost marks a 'special notch in the belt that is the Space Ghost saga' with returning guests Bobcat Goldthwait and Judy Tenuta. The show also includes special appearances by villian-turned-announcer Tansut and the evil Chad Ghostal, as well as a spectacular career retrospective montage compiled by Moltar.