Anouk
S1, E2: Struggling with her highly demanding job, her insecurities about dating a much younger man, and her ailing mother, Anouk isn’t interested in being drawn into the drama surrounding the slap. When unexpected news adds to her stress and tips her over the edge, she may lose the good things she has left.