Anytime, Anywhere
시즌 19, 에피소드 3: After losing the first fight, Frankie Edgar brings in famed BJJ black belt Renzo Gracie to work with his team. While Team Penn's Daniel Spohn uses free time at the house to work on training techniques, Team Edgar preacher Todd Monaghan holds a sermon.